Nieuwe leden gezocht

12-06-2012
De voetbalvereniging van Blankenham bestaat al meer dan 60 jaar. En al die jaren hebben we iedere zondag met twee elftallen kunnen spelen. Soms wonnen we, vaak verloren we, maar één ding staat als een paal boven water: we hebben er altijd veel plezier in gehad. De voetbalvereniging is het kloppend hart van ons dorp en niemand kan zich voorstellen dat we zonder zouden moeten.

Helaas is dit helemaal geen ondenkbaar beeld. Het wordt voor ons ieder zondag moeilijker om twee elftallen op de been te krijgen. Maar de twee elftallen zijn wel belangrijk, want als we één elftal moeten terugtrekken dan dreigen we dood te bloeden.

Vandaar deze oproep. Als u van voetbal houdt en in een gemoedelijke sfeer wilt spelen dan moet u zeker bij VV Blankenham aankloppen. We doen ons uiterste best op het veld en hechten waarde aan een mooi voetbalspel, maar minstens net zoveel aan de derde helft in ons altijd gezellige dorpshuis.

Als u zelf niet zo’n voetballer bent, maar wel iemand weet die perfect in dit plaatje zou passen dan is die ook meer dan welkom. Geef het door of meld u aan als lid.

Dit kan bij:
Rob de Jonge – 06-20338230 – blankenham@ziggo.nl
Steven van Dongen – 06-48735082 – info@vvblankenham.nl

Er zijn nog geen reacties.

Je naam:
Je e-mail adres: