Oud papierdata 2020

Graag uw oud papier voor 09:00 uur aan de weg zetten.

In 2019 wordt het oud papier op de volgende data opgehaald:

Zaterdag 29 februari
Zaterdag 25 April
Zaterdag 27 Juni
Zaterdag 29 Augustus
Zaterdag 31 Oktober
Zaterdag .. December

Bedankt voor uw medewerking.
Voetbalvereniging Blankenham

SCHEMA RIJDEN OUD PAPIER VV BLANKENHAM

1x in de 2 maanden halen we als voetbalvereniging het oud papier op in het dorp en omgeving. Dit doen we met een auto van de ROVA, de voetbalvereniging moet 2 personen regelen die het oud papier in de auto gooien. We halen het oud papier elke laatste zaterdag van de even maanden op. Dit moet niet altijd op de schouders van dezelfde mensen terecht komen en daarom hebben we een schema gemaakt voor het ophalen van het oud papier. Je moet de bewuste zaterdag om 09.00 uur bij het Dorpshuis de Skulpe staan waar de vrachtauto ook staat. Het halen van het oud papier neemt ongeveer 2 uur in beslag dus je bent tegen 11.00 uur klaar. Als iedereen zijn beurt gewoon doet dan ben je ongeveer 1x in de 2 jaar de pineut, van het geld doen we leuke dingen voor de VV Blankenham.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Namens Bestuur VV Blankenham
Mark Braad