Oud Blankenham speelt tegen oud SC Heerenveen

31-07-2013
Over 2 jaar bestaat de VV Blankenham 75 jaar, in de aanloop naar dit lustrum zullen er tal van activiteiten plaats gaan vinden om dit heugelijke feit te vieren. Voor een klein dorp als Blankenham (350 inwoners) is het een hele prestatie om al 75 jaar een voetbalvereniging in de benen te houden. De voetbalvereniging is voor de hechte dorpsgemeenschap van groot belang en daarom wil het bestuur het 75-jarig bestaan ook groots gaan vieren. Als 1e stap zal op vrijdag 16 augustus om 19.30 uur een team van Oud Blankenham spelen tegen oud SC Heerenveen.
Bij Heerenveen zullen onder andere Gert-Jan Verbeek, Pieter Bijl, Tiemen Klompe, Jeffrey Talan en Gerald Sibon hun opwachting maken. Bij oud Blankenham zullen tal van oud coryfeeën hun opwachting maken. De wedstrijd vind plaats op het sportpark van de VV Blankenham en de entree bedraagt slechts € 3,--, naast natuurlijk een hapje en een drankje zal er ook een verloting plaats vinden met mooie prijzen die beschikbaar zijn gesteld door de ondernemers uit de omgeving. Het bestuur van de VV Blankenham hoopt op een grote opkomst.

Voor dit evenement zijn ook VIP-arrangementen te bestellen, voor details en beschikbaarheid, kunt u contact opnemen met Rob de Jonge op 06-13761777 of mailen naar blankenham@ziggo.nl

Er zijn nog geen reacties.

Je naam:
Je e-mail adres: