VV Blankenham zoekt jou!!

02-06-2020
 VV Blankenham zoekt jou!⚽️

Mede door het abrupte einde van het huidige voetbalseizoen richten we ons met onze vereniging op het volgende seizoen. VV Blankenham is een unieke, gezellige voetbalvereniging en op zoek naar nieuwe leden. Blankenham is een dorp wat al tijden het ‘oude land’ van Overijssel en ‘nieuwe land’ van Flevoland verbindt. Voor onze voetbalvereniging VV Blankenham zijn we op zoek naar spelers die onze vereniging willen versterken.

We bieden voetbalplezier (en gezelligheid) aan op verschillende niveaus; de vereniging beschikt momenteel over twee seniorenteams, uitkomend in de 5e klasse standaard en 6e klasse reserve. Daarnaast hebben we een 7x7 elftal en zijn we op dit moment de mogelijkheden om zaalvoetbal aan te bieden voor onze leden aan het onderzoeken. Kortom; een club met mogelijkheden. Aan ambitie is er binnen onze vereniging ook geen gebrek!

Zoek je nog een gezellige club om lekker op zondag een balletje te trappen? Neem dan contact met ons op. Wil je eerst meer informatie, de ambities horen of wil je alvast van je Coronakilo’s af (lees: meetrainen) Neem gerust contact op met deze Facebookpagina, of met:

Rick de Wit
Mob: 06 10 37 21 86
E-mail: rickdewit12@gmail.com

Patrick de Vries
Mob: 06 53 84 13 37
E-mail: patrick_devries92@hotmail.com

Er zijn nog geen reacties.

Je naam:
Je e-mail adres: